Stanowisko  specjalistka/ta ds. projektów.

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w realizacji projektów społecznych,
  • jest samodzielna w działaniu,
  • nie ma trudności z realizacją równolegle kilku zadań,
  • lubi wyzwania,
  • ma dobre umiejętności organizacyjne,
  • umie i lubi pracować w zespole,
  • potrafi obsługiwać podstawowe programy wykorzystywane w pracach biurowych (np. Word, Excel, PowerPoint) i zna pakiet Google,
  • sprawnie obsługuje social media (tworzenie grafik, komunikatów, prowadzenie kampanii),
  • posiada czynne prawo jazdy kat. B.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • koordynowanie zadań w ramach projektów,
  • prowadzenie działań komunikacyjnych, w tym prowadzenie mediów społecznościowych,
  • przygotowywanie oferty usług realizowanych przez Centrum Inicjatyw Obywatelskich i pozyskiwanie klientów oraz koordynowanie zleceń,
  • koordynacja współpracy z wolontariuszami,
  • utrzymywanie kontaktów z instytucjami zarządzającymi/operatorami,
  • dokonywania zakupu usług i dostaw,
  • dbanie o realizację zakładanych wskaźników w ramach powierzonych projektów,
  • prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • przygotowywanie i składanie sprawozdań,
  • przygotowywanie i monitorowanie podpisywania i realizacji umów,
  • monitoring budżetu w ramach powierzonych projektów,
  • prowadzenie rozliczenia powierzonych w ramach projektu,
  • prowadzenie działań animacyjnych, w tym inicjowanie i organizowanie spotkań,
  • rekrutowanie uczestników działań,
  • realizowanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość rozwoju,
  • dostęp do różnego rodzaju szkoleń, warsztatów,
  • zdobycie nowych umiejętności,
  • miłą atmosferę.

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu mailowego: cio@cio.slupsk.pl oraz telefonicznego pod nr 59 840 29 20.

Na zgłoszenia czekamy do 07.06.2024r.

Zapraszamy do naszego zespołu!

 

 

Podziel się tą informacją!