Jak profesjonalnie prowadzić swoje działania? W jaki sposób nawiązywać relacje z klientem? Jak wzmocnić wizerunek organizacji?

Centrum Inicjatyw Obywatelskich zaprasza na szkolenie pt. „Obsługa klienta w organizacji pozarządowej”, które odbędzie się dnia 07 listopada 2017 roku. Szkolenie poprowadzi doświadczona ekspertka, Aleksandra Klimczuk.

W programie szkolenia:

  1. Profesjonalne standardy obsługi klienta – właściwe reprezentowanie organizacji w kontaktach z klientami
  2. Cele, techniki i etapy obsługi klienta
  3. Dostosowanie sposobu obsługi do typu klienta
  4. Obsługa w trudnych sytuacjach – asertywność

Miejsce szkolenia: biuro centrum Inicjatyw Obywatelskich, ul. Sienkiewicza 19, II p.

Czas trwania szkolenia: 9.00 – 15.00

Formularze zgłoszeniowe (dostępne w pliku pod ogłoszeniem) prosimy przesyłać na adres: malgorzata.kiernicka@cio.slupsk.pl lub dostarczyć osobiście – biuro CIO ul. Sienkiewicza 19 Słupsk do dnia 6 listopada 2017 roku do godz. 12.00.

Kontakt telefoniczny 59 840 29 20.

Szkolenie odbywa się w ramach projektu „GO NGO!”, dofinansowanego ze środków Miasta Słupska.

formularz zgłoszeniowy obsługa klienta