Jak profesjonalnie prowadzić swoje działania? W jaki sposób nawiązywać relacje z klientem? Jak wzmocnić wizerunek organizacji?
Centrum Inicjatyw Obywatelskich zaprasza na szkolenie pt. „Obsługa klienta w organizacji pozarządowej”, które odbędzie się dnia 07 listopada 2017 roku. Szkolenie poprowadzi doświadczona ekspertka, Aleksandra Klimczuk.
W programie szkolenia:
- Profesjonalne standardy obsługi klienta – właściwe reprezentowanie organizacji w kontaktach z klientami
- Cele, techniki i etapy obsługi klienta
- Dostosowanie sposobu obsługi do typu klienta
- Obsługa w trudnych sytuacjach – asertywność
Miejsce szkolenia: biuro centrum Inicjatyw Obywatelskich, ul. Sienkiewicza 19, II p.
Czas trwania szkolenia: 9.00 – 15.00
Formularze zgłoszeniowe (dostępne w pliku pod ogłoszeniem) prosimy przesyłać na adres: malgorzata.kiernicka@cio.slupsk.pl lub dostarczyć osobiście – biuro CIO ul. Sienkiewicza 19 Słupsk do dnia 6 listopada 2017 roku do godz. 12.00.
Kontakt telefoniczny 59 840 29 20.
Szkolenie odbywa się w ramach projektu „GO NGO!”, dofinansowanego ze środków Miasta Słupska.