Akademia Dobrej Komunikacji – SZKOLENIE

Akademia Dobrej Komunikacji – SZKOLENIE

Jak zbudować silną pozycję i markę organizacji? Jak dobrze zaplanować i prowadzić działania komunikacyjne? Jak mówić do odbiorców, aby nas rozumieli? Jak dzięki temu osiągać zamierzone cele?

Już wkrótce na pierwszym szkoleniu w ramach Akademii Dobrej Komunikacji
poznacie odpowiedzi na te i wiele innych pytań!

Akademia Dobrej Komunikacji powstała po to, żeby pomóc organizacjom pozarządowym i grupom nieformalnym z całej Polski usprawnić swoją komunikację, marketing i działania public relations. W trakcie cyklu szkoleń, do udziału w którym zapraszamy, zwrócimy szczególną uwagę na znaczenie rozwoju komunikacji w Internecie, zaczynając od stron internetowych, przez media społecznościowe a kończąc na aplikacjach multimedialnych.

Realizatorzy projektu, Przestrzeń from Facebook Fundacja TechSoup, chcą, aby każda organizacja non-profit, działająca społecznie poznała korzyści z obecności w Internecie, a także nauczyła się prowadzić komunikację w odpowiedzialny i świadomy sposób.

Akademia Dobrej Komunikacji ma zasięg ogólnopolski. Szkolenia będą organizowane w każdym województwie przez partnerów projektu.

W województwie pomorskim szkolenie będzie prowadzić Centrum Inicjatyw Obywatelskich w Słupsku.
W ramach projektu przewidziano trzy jednodniowe szkolenia dla dwóch 15-osobowych grup.
Pierwsze spotkania odbędą się 16 i 17 października w siedzibie Centrum Inicjatyw Obywatelskich w Słupsku (ul. Sienkiewicza 19).

Na pierwszym szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, po co organizacji plan komunikacji, dlaczego każda organizacja jest marką oraz jakie błędy w komunikacji popełniamy i jak tego uniknąć.

PLAN 1. SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie
2. Komunikacja jako konkurowanie o uwagę
3. Ocena otoczenia
4. Analiza odbiorców
5. Budowanie marki organizacji
6. Cele komunikacyjne
7. Jak zbudować skuteczny przekaz?
8. Podsumowanie

TRENER:
Szkolenie poprowadzi Tomasz Keler (Centrum Inicjatyw Obywatelskich)

KTO DOKŁADNIE MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII DOBREJ KOMUNIKACJI?

  • Szkolenie skierowane jest do organizacji pozarządowych grup nieformalnych działających na terenie danego województwa
  • Chcemy zapewnić możliwość udziału jak największej liczbie organizacji i grup: zapraszamy zatem tylko po jednej osobie z organizacji lub grupy.

REKRUTACJA:

  • Aby zgłosić swój udział, prosimy o rejestrację LINK DO FORMULARZA 16.10.2018>>>>, LINK DO FORMULARZA 17.10.2018
  • po rejestracji otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (rejestracja nie oznacza udziału w szkoleniu)
  • wyniku kwalifikacji na szkolenie poinformujemy w osobnym mailu: oczekuj wiadomości (kwalifikacja oznacza udział w szkoleniu)

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
  • W czasie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe obiad
  • Na szkolenie należy przynieść swojego laptopa
  • Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny
  • Rejestracja i udział w szkoleniu oznacza akceptację przez uczestnika w całości Regulaminu szkoleń ADK
Autor: |2018-11-05T10:23:18+00:0024 września 2018|Kategoria: Aktualności|
ZMIEŃ KONTRAST
ZMIEŃ ROZMIAR CZCIONKI