Zapraszamy na 2. szkolenie z cyklu Akademia Dobrej Komunikacji! Tym razem będzie ono dotyczyć prowadzenia strony na Facebooku oraz w innych social mediach.

Jak dobrze prowadzić stronę na Facebooku? Jak zdecydować, w jakich mediach społecznościowych powinna być nasza organizacja? Jak wyciągnąć maksymalne korzyści z obecności organizacji w sieci? 

Dzięki Akademii Dobrej Komunikacji poznacie odpowiedzi na te i wiele innych pytań! 

Akademia Dobrej Komunikacji powstała po to, żeby pomóc organizacjom pozarządowym i grupom nieformalnym z całej Polski usprawnić swoją komunikację, działania marketingowe i public relations. W trakcie cyklu szkoleń zwrócimy szczególną uwagę na znaczenie rozwoju komunikacji w Internecie, zaczynając od stron internetowych, przez media społecznościowe, a kończąc na aplikacjach multimedialnych.

Realizatorzy projektu,Przestrzeń from Facebook i Fundacja TechSoup, chcą, aby każda organizacja pozarządowa w Polsce, poznała korzyści z obecności w Internecie, a także nauczyła się prowadzić komunikację w odpowiedzialny i świadomy sposób.

Akademia Dobrej Komunikacji ma zasięg ogólnopolski. Szkolenia są organizowane w każdym województwie przez partnerów projektu.

W województwie pomorskim szkolenie będzie prowadzić Centrum Inicjatyw Obywatelskich w Słupsku

PLAN 2. SZKOLENIA:
1. Jak maksymalnie wykorzystać profil na Facebooku?
2. Jak dobrze postować?
3. Grupy i wydarzenia – kluczowe narzędzia NGO. 

TRENER:
Szkolenie poprowadzi Tomasz Keler z Centrum Inicjatyw Obywatelskich.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII DOBREJ KOMUNIKACJI? 
• Szkolenie skierowane jest do organizacji pozarządowych i grup nieformalnych działających na terenie danego województwa (decyduje adres rejestracji)
• Chcemy zapewnić możliwość udziału jak największej liczbie organizacji i grup:zapraszamy tylko po jednej osobie z organizacji lub grupy.

REKRUTACJA:
• Aby zgłosić swój udział, prosimy o rejestrację: po niej otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (rejestracja nie oznacza udziału w szkoleniu),
LINK DO REJESTRACJI 13.11.2018 >>>>
LINK DO REJESTRACJI 21.11.2018 >>>>

• W osobnym mailu poinformujemy o wyniku kwalifikacji na szkolenie: oczekuj wiadomości (kwalifikacja oznacza udział w szkoleniu).

DODATKOWE INFORMACJE:
• Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
• W czasie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe i obiad
• Na szkolenie warto przynieść swojego laptopa
• Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny
• Rejestracja i uczestnictwo w szkoleniu stanowi akceptację przez uczestnika Regulaminu szkoleń Akademii Dobrej Komunikacji.

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA!